مادر بلنکت جکسون در حقیقت لیزا ماری پرسلی هست!!

 

 

نظرات شما عزیزان:

S.MJ follower
ساعت23:06---15 آذر 1394
مادرش هر کی که باشه اهمیت نداره
پاسخ:منم نگفتم که داره. یکی از دوستام ازم خواست راجع به مادر واقعی بلنکت و اینکه آیا لیزا واقعا مادر بلنکته یا نه گزارش تهیه کنم. منم این کارو کردم. نظر شخصی خودمم گفتم. همچنانم سر حرفم هستم. اما اگر هم اشتباه میکنم بازم مهم نیست چون به قول شما مادر بلنکت هرکی باشه اهمیت نداره و در هر حال چون پسر عزیز مایکله منم به عنوان یک مون واکر دوسش دارم.


یاسی
ساعت16:05---1 شهريور 1394
نمیدونم

lisa marie
ساعت20:07---31 مرداد 1394
از این مایکل هیچی بعید نیس به خدا
پاسخ: خخخ آره راست میگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها: